måndag 28 september 2009

okej jag vet att jag varit skit kass på att höra av mig verkligen, verkligen skit kass. men saken är den att jag har brännt mig så sjukt mycket underfötterna på en efterfest i fredags att jag inte kunnat gå till jobbet, så jag går lindad, men imon ska jag till jobbet och då förklarar jag allt mamma! så oroa dig inte. jag har inte dött!

Ja, i fredags var vi iväg på ett vattenland, jag matilda och sandra blev som barn igen. det var hur roligt som helst. synd bara att vi vart så himla trötta.
Men efter det så var det bara att åka hem och göra oss klara för att sticka iväg på ett beach party, och jag lovar er, så mycket folk har jag inte sett på länge. Men vi hade roligt. synd att det slutade illa bara..

Så i lördags morse var jag K och S på Sjukhuset med mina fötter så nu är dom plåstrade och allt så. och imon ska jag till jobbet igen, för nu kan jag faktiskt gå =)
För idag har vi varit flyktningar in öknen igen.
4 timmar dit och 4 hem, så nu är jag färdig stämlpad. och det här var sista gången, för det är tråkigt att sitta i en bil så länge och bara se kameler och öken!

Nej nu ska jag gå upp och lägga mig och läsa en bok. Sen ska jag vänta på att de andra kommer från jobbet så jag kan få beställa lite mat!
Puss och kram, SES på stan..


Cornelia, glömm aldrig att jag älskar dig

Inga kommentarer: