lördag 10 oktober 2009

tjabba tjena hallå

HATA SKÖVDE!
*

Gud va dagarna går fort, och snart är jag hemma. konstigt kommer det bli att bli att komma hem, dit det är kallt.
Där man nite kan gå på beach party. Där man inte kan beställa bord. Där man måste betala för spriten själv. Där människor är kalla och tråkiga.
Men det ska bli skönt, det ska bli hemskt skönt.

synd att jag inte kan skriva vad jag vill här. Verkligen skit synd. För om jag väl skriver vad jag vill så blir det ett jälva liv.
--

Igår va vi på Plastik med T och co. Jag, amra och Sandra åkte runt 5 och efter en 50 min lång taxi resa så kliver vi in på beach partyt. och vilket jälva drag.
Vi satte oss och drack några drinkar och bara kollade på massa folk.
Och sen dom vi umgås med, Typ 10 killar ställer sig och börjar dansa, och den rythmen dom har i kroppen är inte ens rolig. dom gjorde allting samtigit och precis lika dant. Jag är helt kär.

Sen åkte vi hem till T. Fixade oss, dansade och umgicks. och därifårn åkte vi vidare till Elegante. Och dit kom även Fri och Perra.

Det roligaste på hela kvällen var när vi satt och letade efter djen, för att han rapade och vi hittade inte vart han står. Och sen vänder vi oss omkring och då står han precis bakom våra huvuden och sjunger.

Nej en kväll, jävligt rolig, som jag sent kommer glömma.
skit tråkigt inlägg jag vet !

Pusss

Inga kommentarer: